Choose your language:
  • You are here:
  • Home /
  • CatalystOnes HR-blogg /

Ny integrasjon fra CatalystOne og Talentech gir enda bedre håndtering av HR-data fra søknad til oppsigelse

osolruf0h1y2ttmmrgph-1

To av Skandinavias ledende selskaper innenfor HR-tech, CatalystOne og Talentech, har utvidet samarbeidet til nå også å omfatte rekrutteringsløsningene Talent Recruiter og Webcruiter. Utviklingen vil hjelpe HR til å jobbe enda mer effektivt og sikre datakvalitet i alle ledd.

Partnerskapet mellom de to selskapene ble opprinnelig bygget opp rundt en integrasjon mellom Talentechs ReachMee og CatalystOnes HR-system, men vil nå bli ytterligere styrket til også å omfatte Talentechs Talent Recruiter- og Webcruiter-løsninger.

Integrasjonen vil legge til rette for direkte import av kandidater fra Talentechs tre rekrutteringsløsninger til CatalystOnes HR-system. Dette vil ikke bare spare tid og ressurser for HR-teamet, men det vil også bidra til høyere kvalitet på de ansattes masterdata som et resultat av direkte import fremfor manuell inntasting med medfølgende potensiale for feil og avvik.

"Noen av kundene våre rekrutterer hundrevis av nye ansatte hver måned, og ved å kunne importere dem direkte til (CatalystOne) HR-systemet, optimaliserer vi brukeropplevelsen og sparer betydelig tid ved å slippe å legge inn data i flere systemer" sier Jens Borgen, Country Manager i Talentech Norway.

Den nye integrasjonsmuligheten er nå tilgjengelig for både nye og eksisterende kunder som ønsker en best mulig løsning, fra to av de største navnene innen HR-tech i Skandinavia.

“Vi er veldig fornøyde med å utvide partnerskapet vårt med Talentech, som utvilsomt er en av de største og mest etablerte teknologileverandørene innenfor rekruttering i Skandinavia. Sammen kan vi tilby våre kunder en sømløs medarbeideropplevelse fra søknad til oppsigelse”, sier Avtar S. Jasser, administrerende direktør i CatalystOne.

Hope Mears Østgaard

Hope Mears Østgaard, 26. august 2021

Hope Mears Østgaard is Senior Vice President Marketing at CatalystOne. She loves tech marketing and has over the course of her career built the marketing teams for successful growth of several SaaS companies. She is a passionate leader, tech advocate and communicator.

Få månedlige oppdateringer fra bloggen!