Choose your language:
  • You are here:
  • Home /
  • CatalystOnes HR-blogg /

CatalystOne styrker tilbudet av Applicant Tracking Solutions i det skandinaviske markedet med Teamtailor

Kampen om nye talenter er sterkere enn noensinne, og derfor har HR-systemleverandøren CatalystOne styrket sitt tilbud av rekruttering og Applicant Tracking System (ATS) løsninger gjennom et nytt partnerskap med Teamtailor.

hybaa5cr5bkxib9bdoyi

Etterspørselen etter integrerte HR-løsninger med bedre flyt av HR-data har økt de siste par årene, noe som gjør det til et av de heteste HR-tech-temaene i år.

Teamtailor, en av de raskest voksende ATS-leverandørene på markedet, tilbyr en helhetlig rekrutteringsløsning som gjør at selskaper kan tiltrekke seg flere kandidater og administrere søknadene sine samt promotere seg selv som en attraktiv arbeidsgiver.

Integrasjonen mellom CatalystOne og Teamtailor vil spare tid og ressurser for HR-avdelinger og ikke minst bidra til å forbedre kvaliteten på HR-masterdata. Dette takket være direkte import som eliminerer behovet for dobbeltarbeide og dermed også minimerer risikoen for feil og avvik.

Den nye integrerte løsningen vil øke valgmuligheter for kundene når det gjelder å velge en sømløs rekrutteringsløsning som komplimenterer CatalystOne HR-systemet.

"Muligheten til å integrere med andre tredjeparts rekruttering eller ATS-løsninger utenfor de eksisterende partnerskapene eksisterer fortsatt, men med de foretrukne partnerne får du en strømlinjeformet «ready-to-go» løsning" sier David Rasmussen, Product Marketing Manager for CatalystOne Solutions.

"Vi er veldig glade for samarbeidet med Teamtailor, siden de har en av de mest brukervennlige og intuitive løsningene vi har sett i rekrutteringsmarkedet på lenge. Så de var et åpenbart valg når det gjaldt å utvide tilbudet vårt for rekrutteringsløsninger med en ekstra partner." sier Svein Erik Myhr, Partner Manager for CatalystOne Solutions.

Dette er det andre ATS-partnerskapet for CatalystOne i år. Tidligere i år kunngjorde de et partnerskap med rekrutteringssystem-leverandøren Talentech.

Hope Mears Østgaard

Hope Mears Østgaard, 07. oktober 2021

Hope Mears Østgaard is Senior Vice President Marketing at CatalystOne. She loves tech marketing and has over the course of her career built the marketing teams for successful growth of several SaaS companies. She is a passionate leader, tech advocate and communicator.

Få månedlige oppdateringer fra bloggen!