Choose your language:
  • You are here:
  • Home /
  • CatalystOnes HR-blogg /

CatalystOne lanserer Professional Services for å hjelpe bedrifter med å nå sine mål innen HR-digitalisering

HR-systemleverandøren CatalystOne har nettopp lansert produktet Professional Services for å hjelpe kunder med å realisere nå sine mål innen digitalisering av HR. Den nye tjenesten tilbyr blant annet ekstra assistanse i forbindelse med valg og implementering av system; fra innledende utvikling av business case og klarhetsanalyse til optimalisering av prosesser etter systemimplementeringen.

lq3c6zeovghmnxj6tjq6

CatalystOne Professional Services vil tilby ekspertise på felter hvor kapasitet eller kompetanse mangler internt hos kunden. Dette kan omfatte hjelp til endringsledelse, opplæring og trening av brukere og løpende systemhelsesjekk.

“Etter mange år i bransjen er vår erfaring at kundene våre ofte har behov for litt ekstra hjelp i sine digitaliseringsprosesser. Vi ønsker å sikre at vår løsning lever opp til det kunden har sett for seg, hvilket kan spenne fra økt datakvalitet og -sikkerhet til en mer strategisk HR-funksjon", sier Chief Customer Officer i CatalystOne, Anna Erlandsson.

Ingen kunder er like, og vi dette har vi forståelse for. Derfor tilbyr vi nå et bredt utvalg av CatalystOne Professional Services i tillegg til våre vanlige implementeringstjenester. Disse skal både skal støtte, utfordre og lede kundene på deres digitaliseringsferd.”

Professional Services er et tilbud som blir tilgjengelig både via interne konsulenter og eksterne sertifiserte partnere med solid erfaring og inngående forståelse for IT, næringsliv og HR.

Les mer om CatalystOne professional services her: CatalystOne - Professional Services

Hope Mears Østgaard

Hope Mears Østgaard, 17. november 2022

Hope Mears Østgaard is Senior Vice President Marketing at CatalystOne. She loves tech marketing and has over the course of her career built the marketing teams for successful growth of several SaaS companies. She is a passionate leader, tech advocate and communicator.

Få månedlige oppdateringer fra bloggen!