• You are here:
  • Home /
  • CatalystOnes HR blogg /

CatalystOne utökar sitt utbud av Applicant Tracking Solutions på den skandinaviska marknaden med Teamtailor

Kampen om nya talanger är hårdare än någonsin och därför har CatalystOne, som ledande leverantör av HR-system, utökat sitt utbud av Applicant Tracking System (ATS) genom ett nytt partnerskap med Teamtailor.

tullzhfwmu0eqz5aucqa

Teamtailor är en av de snabbast växande ATS-leverantörerna på marknaden och erbjuder en allt-i-ett-lösning för rekrytering. Detta gör att företag på ett enkelt sätt kan locka fler kandidater, hantera ansökningar och samtidigt bygga sitt varumärke som en attraktiv arbetsgivare.

Integrationen mellan CatalystOne och Teamtailor kommer att spara tid, resurser och inte minst bidra till att förbättra kvaliteten på anställdas masterdata. Integrationens direktimportsfunktion eliminerar behovet av flera datainmatningar och minimerar därmed också risken för fel och avvikelser.

Den nya integrerade lösningen kommer att ge kunderna fler alternativ för en sömlös rekryteringslösning som kompletterar HR-systemet från CatalystOne.

"Möjligheten att integrera med andra tredjepartslösningar inom rekrytering eller ATS utanför de befintliga partnerskapen finns fortfarande kvar, men med de föredragna partnerna får du en smidigare, färdig process för både kandidater och rekryteringsansvariga" säger David Rasmussen, Product Marketing Manager för CatalystOne Solutions.

"Vi är väldigt glada över att samarbeta med Teamtailor, eftersom de har en av de mest användarvänliga och intuitiva lösningarna vi har sett på rekryteringsmarknaden på länge. Så det var ett självklart val när det gällde att utöka vårt utbud av rekryteringslösningar med ytterligare en partner", säger Svein Erik Myhr, Partner Manager för CatalystOne Solutions.

Detta är det andra ATS-partnerskapet för CatalystOne, som tidigare i år presenterade partnerskapet med ATS-leverantören Talentech.

hope@catalystone.com

hope@catalystone.com, 07 oktober 2021

Få månatliga uppdateringar från bloggen!