CatalystOne har fundet endnu en stærk partner inden for HR-tech

zdabkjp3gah8tcl4bmocOver de sidste par år har CatalystOne hastigt udvidet deres netværk af partnerskaber på tværs af mange forskellige områder, for at tilbyde den stærkeste samlede HR-løsning, ved at samle viden, erfaring, systemer og tjenester – og ved at benytte mulighederne ved integrationer – og nu offentliggøre de endnu en ny partner, som en del af deres software tilbud: Populum, en Svensk leverandør af Employee Listening løsninger.

Partnerskabet er baseret på synergien imellem de to systemer: CatalystOne og Populum, hvilket komplementerer hinanden ekstremt godt. Ved at kombinere HR master data og organisatorisk info fra CatalystOne med listening og survey løsningerne fra Populum, kan man virkeligt bringe kundernes master data til live med medarbejderengagement indsigt.

“Sammen, kan vi tilbyde Populum’s innovative og spændende software til alle CatalystOne’s kunder på tværs af Norden. Vi kan se at vores kunder vil få ekstra værdi ud af at kombinere Populum’s Employee Listening teknologi, med deres eksisterende HR master data. Vi tror virkeligt på at dette vil blive godt taget imod.” udtaler Johannes Midtbö, CEO hos Populum.

Fremtiden er Employee Listening

Over de sidste par år, er begrebet Employee Listening og Employee Voice blevet måden hvorpå man foretager medarbejderundersøgelser, samt måler medarbejderengagement og trivsel. Hvor traditionelle medarbejderundersøgelser var en kompleks, langsom og statisk proces, som typisk kun fandt sted en gang om året, er den nye trend at foretage flere, mindre undersøgelser, som gør det nemt at løbende følge op på, og måle udviklingen af medarbejderne og teamet – hvilket gør det muligt for lederne at handle hurtigt og adressere eventuelle temaer før det bliver et problem.

To plus to er nogle gange fem

Der er meget værdi at hente ved at kombinere CatalystOne og Populum, da CatalystOne kan håndtere kundens HR master data, kan man integrerer det direkte ind I Populum, hvilket sikre at organisationsstrukturerne altid er opdateret og vedligeholdt på tværs af de to platforme. Dette vil drastisk øge hastigheden på Employee Listeninge processen og tilføje værdi til master dataene når man kombinerer det med employee engagement indsigter – hvilket vil gøre master dataene endnu mere relevant og afgørende i forhold til at skabe en fremgangsrig organisation.

“Vi er meget begejstrerede for at have fundet en partner som er på samme mission som os: At skabe fremgangsrige og velfungerende organisationer og teams. Sammen vil vi kunne tilbyde en løsning til markedet som er meget eftertragtet og som vil tilføje en masse ekstra værdi til vores kunder” udtaler David Rasmussen, Brand and Product Marketing Manager from CatalystOne.

For mere information, besøg CatalystOne.com eller Populum.io

hope@catalystone.com

hope@catalystone.com, 27 april 2022

Få månedlige opdateringer fra bloggen