CatalystOnes HR-blogg | HR-teknologi, HCM, prestasjonskultur

NHO går for CatalystOne -Kvaliteten på våre HR-prosesser styrkes

Skrevet av Hope Mears Østgaard | 09. april 2021

- Er det noe fjoråret har lært oss så er det behovet for raske endringsprosesser. Da må vi enkelt kunne finne den rette kompetansen hos våre ansatte, noe nettopp CatalystOne Solutions HR-system bidrar til, sier HR- og organisasjonsdirektør Vibeke Østensjø i NHO.

Gjennom 2021 oppgraderer Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) sin digitale plattform med implementering av et nytt HR-system fra CatalystOne Solutions.

- Vi har som mål at våre lands- og bransjeforeninger også skal koble seg på plattformen. Det mest verdifulle en organisasjon har, er medarbeiderne. Raske og oversiktelige digitale løsninger gjør hverdagen bedre både for medarbeidere og ledere i vår organisasjon, sier Østensjø, som også er prosjekteier for prosjektet.

- HR-systemet som best løser våre behov

NHO har valgt å bytte ut sitt HR-system for å oppnå sterkere støtte for sine masterdata. Valget falt på CatalystOne Solutions.

- HR-systemet fra CatalystOne er det som best løser våre behov, sier Østensjø.

- NHO hadde helt klart gjort hjemmeleksen sin. De stillerhøye krav både til systemets innhold og brukervennlighet, i tillegg til implementeringsmetodikk og samarbeid - noe som er helt avgjørende for et vellykket partnerskap. NHO og alle deres medarbeidere kommer til å ha glede av et moderne og skalerbart HR-system, sier markedsdirektør Hope Mears Østgaard i CatalystOne Solutions.

Behovet for å kunne snu seg rundt raskt tok av i 2020. Å ha god oversikt over ansattes kompetanse er viktigere enn noensinne.

- Med tanke på den covid-situasjonen vi befinner oss i, og den pågående organisasjonsutviklingen vi jobber med, er det ekstremt viktig å fokusere på digitale løsninger og automatisering av oppgaver. Det nye systemet vil øke kvaliteten og effektiviten i våre prosesser, sier Østensjø.

For mer informasjon kontakt:

NHO

Vibeke Østensjø, Direktør HR og Organisasjon. Mobil: +47 975 98 641, Mail: vibeke.ostensjo@nho.no

CatalystOne Solutions

Hope Mears Østgaard, Markedsdirektør. Mobil: +47 901 25 852, Mail: hope@catalystone.com

Om NHO

Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) er den største interesseorganisasjonen for bedrifter i Norge. Vi i NHO jobber for gode rammevilkår for medlemsbedriftene og engasjerer oss for bedriftenes interesser på en rekke samfunnsområder.

Om CatalystOne Solutions

CatalystOne er ledende innenfor HCM-software og leverer skyløsninger for HR-masterdata, kompetanseutvikling, performance management, talentutvikling og kompensasjon.

Selskapet har over 100.000 sluttbrukere og har kontor i Oslo, Stockholm, København og Chandigarh, India. Vår ambisjon er alltid å overgå våre kunders forventninger ved å tilby et produkt som er både enkelt å bruke og enkelt å implementere. Dette lykkes vi med i tett og langsiktig partnerskap med kundene våre.

Selskapet er kontrollert av gründer og administrerende direktør Avtar Jasser, samt det svenske private equity-selskapet, Neqst. Flere ansatte er også aksjonærer.